نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 10:32

۱۷ طرح تعاونی در مازندران افتتاح می شود

ساری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح ۱۷ طرح تعاونی با اشتغالزایی ۳۳۱ نفر در هفته تعاون و دولت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته تعاون و دولت اظهار کرد: امسال هفته تعاون از یکم تا هفتم شهریور با شعار محوری «حکمرانی تعاون حکمرانی مردم» گرامی داشته می‌شود.

وی ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دولت و هفته تعاون اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته تعاون با ایام اربعین حسینی طبق اطلاعیه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ هفته تعاون امسال از یکم تا هفتم شهریور ماه و همزمان با هفته دولت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: در سال جاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های زیرمجموعه‌ی آن، مردمی‌سازی خدمات را در دستورکار خود قرار داده است.

باقری با بیان اینکه حوزه تعاون حوزه‌ای بزرگ و گسترده است و نقش کلیدی در جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: تعاون در حوزه اشتغال تأثیرگذار است.

وی تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، دیدار با استاندار، دیدار با نمایندگان مجلس، هجدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان مازندران، برگزاری همایش تعاونی‌های دانش بنیان، همایش اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی، همایش تعاونی‌های زنان، برگزاری جلسه استانی شورای هماهنگی توسعه تعاون استان مازندران با هدف بررسی روند اجرای سند توسعه تعاون را از برنامه‌های هفته تعاون و دولت برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح ۱۷ طرح تعاونی با اشتغالزایی برای ۳۳۱ نفر در هفته تعاون و دولت خبر داد و گفت: برای این طرح‌ها حدود ۳۳۸ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و با کمک تعاونی‌ها ۲۹۸۸ میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری شده است.

باقری خواستار تبیین فرهنگ تعاون در جامعه شد و خاطرنشان کرد: با توجه به محوریت مردم در فعالیت‌های تعاونی، مردمی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی را در کنار بخش تعاون مدنظر قرار داده‌ایم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1463370

مهمترین اخبار ایران و جهان: