نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:27

۳ حلقه چاه آب در گرگان احیا و بازسازی شد

گرگان- سرپرست شرکت آب و فاضلاب گلستان از احیا و بازسازی ۳ حلقه چاه آب شرب در این شهرستان خبر داد و گفت: این بازسازی در راستای رفع کمبود آب شرب در مرکز استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رحیمی با بیان اینکه ۳ حلقه چاه آب در گرگان احیا و بازسازی شد، اظهار کرد: این عملیات شامل ویدئومتری، ترمیم لوله جدار، احیا و رفع انسداد لوله‌ها و لایروبی به روش ایرلیفت بوده است.

سرپرست شرکت آبفای گلستان افزود: همچنین مرمت و بازسازی چاه‌های قدیمی که از مدار بهره برداری خارج شده بود نیز با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت و مدیریت امور آبفا شهرستان گرگان مجدداً احیا، بازسازی راه اندازی شد.

رحیمی گفت: با انجام عملیات مرمت و بازسازی ۳ حلقه چاه آب شرب واقع در باقرآباد، جهاد و توشن هم اکنون ۲۸ لیتر بر ثانیه به منابع تأمین آب شرب مرکز استان افزوده شد.

سرپرست شرکت آبفای گلستان با اشاره به اینکه چاه توشن برای آبرسانی پایدار به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان بوده است، گفت: با این عملیات مشکل آب شرب این بیمارستان کاملاً مرتفع شد.

گفتنی است با انجام عملیات احیا و بازسازی چاه‌های فوق جمعیتی بالغ بر ۸۰۰۰ نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464070

مهمترین اخبار ایران و جهان: