نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 16:01

مردم فلسطین خواب راحت را از چشم صهیونیست‌ها ربوده‌اند

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به مقاومت مردم فلسطین، گفت: این مردم دیگر بیدار شده‌اند‌ و با فعالیت‌ها و مقاومت خود خواب راحت را از چشم صهیونیست‌ها ربوده‌اند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: امروز شاهد مهاجرت معکوس اشغالگران صهیونسیتی از فلسطین هستیم چرا که ترس و نگرانی آن‌ها به اوج رسیده است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: در سال‌های پیش، شبکه‌های عربی از جمه عراق، کویت و ... از رژیم صهیونسیتی با عنوان دشمن نام می‌بردند، اما بعد از گذشت زمان چه اتفاقی افتاده‌ است که در مقابل این رژیم رنگ می‌بازند و تسلیم می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و مقاومت مردم فلسطین، افزود: امروز این مردم آگاه شده و پا به میدان عمل گذاشته‌اند و خواب راحت را از چشم صهیونیست‌ها ربوده‌اند.

فاطمی در پایان با اشاره به وظایف انسانی و اسلامی افراد در زندگی شخصی، خاطر نشان کرد: ما نباید نسبت به بعضی از مسائل شخصی زندگی خودمان بی‌توجه شویم.

وی اضافه کرد: سعی شود مجلس اموات در مساجد برگزار و قرآن خوانده شود، گاهی عکس بانوان را بر سر قبور می‌گذارند که با فرهنگ ایرانی اسلامی ما سازگار نیست، امیدواریم به این نکته توجه و از این کار خودداری شود.

پایان پیام/۳۷۳۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529470

مهمترین اخبار ایران و جهان: