نیوز سیتی!
14 مهر 1402 - 22:06

مورایس: امیدوارم شاهد حضور پرشور هواداران باشیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم، امیدوارم ورزشگاه از هواداران پرشورمان پر باشد و ما هم قول می‌دهیم تمام توان خود را به کار بگیریم، از هواداران نیز می‌خواهیم به ما یاری برسانند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت: با نفت آبادان بازی داریم، فصل گذشته متوجه شدیم نفت تیمی است که دوست دارد فوتبال بازی کند و من هم از این موضوع استقبال می‌کنم چون تیمی که دوست دارد فوتبال بازی کند به افزایش کیفیت بازی کمک می‌کند.

وی افزود: ما هم کاملا برای بازی آماده شدیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم؛ امیدوارم ورزشگاه از هواداران پرشورمان پر باشد و ما هم قول می دهیم تمام توان خود را به کار بگیریم، از هواداران نیز می‌خواهیم به ما یاری برسانند.

مورایس تصریح کرد: در مورد رایی که برای بازی با الاتحاد صادر خواهد شد، اطلاعی ندارم، همیشه مواردی در زندگی افراد وجود دارد که ممکن است کار ما را سخت کند، باید تمرکز خود را روی کار خود بگذاریم و به نکات مثبت فکر کنیم.

سرمربی سپاهان با بیان این که بازی جوانمردانه یک ارزش است، خاطرنشان کرد: ما سعی می‌کنیم برای جامعه و کشور با برخورد خود به بقیه آموزش دهیم؛ برای تعریف عدالت و انصاف راه‌های مختلفی وجود دارد؛ باید به شکلی باشد که به هیچ طرفی آسیب وارد نشود، این که اشخاص چقدر قدرت دارند باید از این موضوع جدا باشد.

وی‌ ادامه داد: می‌خواهیم در پایان هر بازی دوستانی را پیدا کرده و به جمع دوستان خود اضافه کنیم؛ در زندگی شاید همیشه فکر کنیم حق با ماست ولی همیشه اینطور نیست، طرف مقابل هم ممکن است چنین نظری داشته باشد، مهم این است که نیت مثبتی داشته باشیم، نباید برای دفاع از حق خود به دیگران آسیب بزنیم.

مورایس در خصوص احتمال دل‌سرد شدن هواداران به دلیل اتفاقات دو ماه اخیر، گفت: مدیرعامل باشگاه نیستم، نمیدونم چه اتفاقی افتاده است، به نظر من کسانی که بلیط خریدند باید پول خود را پس بگیرند و یا شرایطی برای رایگان شدن یک بازی دیگر فراهم شود؛ متاسفم که نتوانستیم بازی کنیم، مطمئن بودیم که بازی خوبی خواهد شد، هواداران پرشوری حضوری داشتند و جوانانی به ورزشگاه آمده بودند که اشتیاق زیادی داشتند، قبلا هم گفتم؛ سعی کنیم راه حل پیدا کنیم، راه حلی که فقط به نفع یک تیم باشد، راه حل مناسبی نیست.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: متوجه هستم اتفاقاتی رخ می‌دهد که بازی‌ها برگزار نمی‌شوند، فقط به خودم فکر نمی‌کنم، باور دارم مسئولان دوست دارند بازی‌ها برگزار شود؛ این وقفه‌ای که در مسابقات افتاد برای بعضی از تیم‌ها خوب بود و برای بعضی دیگر از تیم‌ها اینطور نبود، نتیجه بازی به همه چیز مربوط می‌شود، فوتبال، کشور و همه، ما هم تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529726

مهمترین اخبار ایران و جهان: