نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 19:33

کشف 50 میلیارد ریال کالای قاچاق در بردسکن طی 6 ماهه ابتدای سال

فرمانده انتظامی بردسکن گفت: در شش ماهه اول امسال بیش از 50 میلیارد ریال کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی به بردسکن کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس  از بردسکن، سرهنگ محمود مختاری از برگزاری ۲۵ برنامه  در طول هفته  انتظامی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با هماهنگی وتعامل خوبی که در ارکان مدیریتی این شهرستان  وبویژه شورای تامین شهرستان ودستگاه قضا حاکم است، انتظامی بردسکن توانسته است با همکاری مردم  جزء  قرار گاه ها وشهرستان های فعال استان باشد که در این خصوص قدردان مردم هستیم.

مختاری  به مساحت  زیاد شهرستان  واینکه در کویر  ودر مسیر تردد محورهای مختلف مواصلاتی  از استانهای جنوبی وشرقی وشمالی هستیم افزود:  شهروندان قانون مدار بردسکن  همکاری لازم را  با نیروی فراجا دارند.

وی گفت:  در طول شش ماه گذشته بیش از  ۲۸۶۵۶ نفر به پلیس  وانتظامی شهرستان مراجعه داشته اند ودر همین مدت و با مرکز فوریت های ستاد پلیس ۶۱۴۲ تماس برقرار شده است که نشان می دهد ، موفقیت های نیرو  با همکاری مردم ومدیران شهرستان حاصل شده است. همچنین در این مدت  بیش از ۵۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی به بردسکن کشف شده است.

وی خط قرمز پلیس را  برخورد با افرادی که  در هر عرصه ای بخواهند در مسیر خدمت مردم سنگ اندازی کنند، نام برد وافزود:  درسال جاری تعداد ۳۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر از شهرستان با نیابت قضایی دستگیر وبرای سیر مراحل  به دستگاه قضایی وندامتگاهها ونیز مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.

مختاری درادامه از همکاری دادستان شهرستان از جمله در  برنامه ها وماموریت های پلیس  به نیکی یاد کرد وگفت: در بحث تامین امنیت دست همه را می فشارم  واز آنجا که بردسکن با داشتن معادن غنی  کارگران زیادی در معادن مشغول به کار هستند، کماکان از شهروندان خواست پلیس را درارائه خدمات خود به جامعه یاری کنند.

پایان پیام /۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530926

مهمترین اخبار ایران و جهان: