نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 15:33

۹۸ درصد تعهدات سفر ریاست جمهوری در حوزه بانک کشاورزی مازندران تأمین شد

مدیرامور شعب بانک کشاورزی مازندران،گفت: میزان اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۱۱ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال بوده است که معادل ۹۸ درصد تعهدات تعیین شده برای بانک کشاورزی استان مربوط به سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،هوشنگ حیدرنژادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت  هفته دولت، اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه امسال، ۱۴۸ هزار ۴۵۹  میلیارد ریال تسهیلات، به ۱۲۴هزار  نفر از فعالان در زیر بخش‌های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۵۹ هزار و ۷۰۴  فقره تسهیلات به مبلغ ۸۱ هزار و ۸۹۴ میلیارد ریال به تولیدکنندگان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

 مدیر امور شعب بانک کشاورزی مازندران، در ادامه به پرداخت ۹ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه‌ در گردش و تامین نهاده‌ واحدهای تولید دام، طیور و آبزیان اشاره کرد و افزود: در راستای عادلانه کردن یارانه‌ها برای خرید نهاده‌های دام، طیور و آبزیان  در قالب دامدار کارت و سامانه بازارگاه ۴ هزار ۳۷۸  نفر از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: این تسهیلات با هدف کمک به تأمین بخشی از نهاده‌های مورد نیاز واحدهای دام، طیور و آبزیان  با نرخ سود ترجیهی رایج در بانک کشاورزی به‌صورت ۹ ماهه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

حیدریان‌نژاد به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۶۹۱ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی طی ۲ سال اخیر  از محل منابع داخلی بانک برای مکانیزاسیون اشاره کرد و افزود: این تسهیلات برای خرید هزار و ۸۴۴ فقره تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه به  پرداخت بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات احداث گلخانه  در شعب  بانک کشاورزی استان مازندران ، اشاره کرد و افزود:  این تسهیلات از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ قانون  احداث گلخانه  پرداخت شده و به ۹۵  طرح و در سطح بیش از ۱۰۱  هکتار پرداخت شده است.

حیدریان‌نژاد پرداخت تسیهلات برای توسعه اشتغال به مدد جویان کمیته امداد،بهزیستی،فرزندآوری و ازدواج از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تحکیم بنیاد خانواده اشاره کرد و افزود: مبلغ ۴ هزار و ۹۶۹ میلیارد ریال در بحث ازدواج اختصاص پیدا کرده است.

وی میزان اعتبارات سفر ریاست جمهوری را ۱۱ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: معادل ۹۸ درصد تعهدات تعیین شده برای بانک کشاورزی استان مازندران مربوط به سفر ریاست جمهوری پرداخت شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1473570

مهمترین اخبار ایران و جهان: