نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 23:12

دستگاه‌های اجرایی خراسان‌شمالی از موازی‌کاری اجتناب کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: برای نیل به رشد اقتصادی دستگاه‌ها از اجرای فعالیت‌های جزیره‌ای و موازی‌کاری دوری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ناصر فخرموحدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در هفدهمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه هدف‌گذاری اصلی تمام مدیران، رشد شاخص‌های اقتصادی استان است، اظهارکرد: هم‌فکری و هماهنگی مدیران می‌تواند در ارتقای شاخص‌های اقتصادی تحول ایجاد کند.

وی با قدردانی از تلاش تمام مدیران، ضمن اشاره به بهبود و ارتقای بسیاری از شاخص‌های استان، بر هماهنگی برنامه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی به ویژه دستگاه‌های تاثیرگذار در راستای توسعه استان تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی افزود: برای نیل به رشد اقتصادی دستگاه‌ها از اجرای فعالیت‌های جزیره‌ای و موازی‌کاری دوری کنند.

فخرموحدی اضافه کرد: دستگاه‌ها با توجه به سند آمایش استان و کار کارشناسی و با هماهنگی در راستای رشد اقتصادی و تحول در توسعه استان قدم بردارند.

وی ادامه داد: باید طرح‌ها و بخش‌های کلیدی که در رشد اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده در استان نقش آفرین هستند، شناسایی و بر روی آنها سرمایه‌گذاری شود، همچنین نظارت بر نحوه استفاده از اعتبارات در طرح‌ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که نیازمند توجه جدی دستگاه‌های مرتبط است.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622426

مهمترین اخبار ایران و جهان: