نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 16:10

فارس من| تسهیلات کارت اعتباری بانک ملی تا پایان هفته‌جاری پرداخت می‌شود

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه تغییرات ایجاد شده در نحوه پرداخت تسهیلات در قالب کارت اعتباری بانک ملی را به عنوان دلیل تأخیر پرداخت وام‌ها عنوان کرد و گفت: امروز (دوشنبه ۱۱ دی‌ماه) نرم‌افزار جدید آن در سیستم بانک‌های ملی نصب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، تعدادی از شهروندان اسلام‌آباد غرب در خصوص تسهیلات بانک ملی، در سامانه فارس من مطالبه‌ای تحت عنوان «تسریع در ارسال کارت اعتباری بانک ملی کرمانشاه» به ثبت رساندند و درخواست پیگیری داشتند.

در متن این مطالبه آمده است؛ «در حالی که بعضی از مشتریان بانک ملی استان کرمانشاه شهرستان اسلام‌آباد غرب؛ مقدار زیادی پول را ماه‌ها در حساب خود نگه داشته‌اند تا با آن وام بگیرند الان نزدیک به یک ماه و نیم است که با وجود تکمیل مدارک، بانک ملی از پرداخت تسهیلات طفره می‌رود. حدود ۱۰۰ پرونده بلاتکلیف وجود دارد که لازم است بانک ملی سریعا آن‌ها را ترتیب اثر دهد».            

خبرنگار فارس در کرمانشاه این مطالبه را از جلال صفری دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه پیگیری کرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه در این خصوص به تغییرات ایجاد شده در نحوه پرداخت تسهیلات در قالب کارت اعتباری در بانک ملی اشاره و اظهار کرد: امروز (دوشنبه ۱۱ دی‌ماه) نرم‌افزار جدید آن در سیستم بانک‌های ملی نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار با تغییراتی همراه بوده که براساس آن به افرادی که میانگین حساب لازم را داشته باشند، تا پایان هفته‌جاری و نهایتا تا اوایل هفته آینده تسهیلات پرداخت خواهد شد.   

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623126

مهمترین اخبار ایران و جهان: