نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 20:37

آزادی 2 گروگان و دستگیری 3 گروگانگیر در بندرلنگه

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری سه گروگانگیر و رهایی دو گروگان در شهرستان بندرلنگه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: 3 گروگانگیر دستگیر و 2 گروگان در شهرستان بندرلنگه رهایی یافتند.

وی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت خانمی مبنی بر این که  دو  برادرش  توسط فرد یا افراد ناشناسی در یکی از محلات بندرلنگه ربوده شده، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیمی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات  و کلانتری 12 با تلاش همه جانبه و همکاری مشترک در کمترین زمان، مکان آدم ربایان و گروگان  را در یکی از روستاهای شهرستان خمیر شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام شدند.

  این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران با ایجاد طرح مهار از خروج آدم ربایان و گروگان از سطح حوزه استحفاظی جلوگیری و با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر ضمن شناسایی مخفیگاه دقیق متهمان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر گروگانگیر دستگیر و در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی متعلق به آدم ربایان توقیف و افراد ربوده شده را در سلامت کامل آزاد کردند.

  فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های فنی انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622326

مهمترین اخبار ایران و جهان: