نیوز سیتی!
07 اسفند 1402 - 11:57

جیمز: راه زیادی تا بازنشستگی‌ام مانده است/ تمام ذهن و جسم من در اختیار تیم ملی کشورم خواهد بود

فوق ستاره بسکتبال آمریکا گفت: شرایط بدنی من به گونه‌ایست که می‌توانم برای تیم ملی بازی کنم و عمکرد قابل قبولی در المپیک داشته باشم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لبران جیمز، فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در مورد حضورش در المپیک 2024 پاریس و بازی برای تیم ملی آمریکا اظهار داشت: من پیش از شروع فصل NBA به خودم گفتم اگر شرایط بدنی مناسب و آرمانی داشته باشم در المپیک بازی می‌کنم و در واقع حضورم در تیم ملی آمریکا بستگی به سلامتی جسمی من دارد.

فوق ستاره 39 ساله لیکرز ادامه داد: در حال حاضر، شرایط بدنی من به گونه‌ایست که می‌توانم در تیم ملی بازی کنم و عمکرد قابل قبولی در المپیک داشته باشم. هنوز راه زیادی تا بازنشستگی من مانده و به اصلاح با این لاستیک‌ها می‌توانم همچنان مسیر زیادی را طی کنم.

جیمز تصریح کرد: اگر جزئی از تیم ملی آمریکا باشم، تمام ذهن و جسم من در اختیار بسکتبال کشورم خواهد بود تا احترام بسکتبال آمریکا حفظ شود و خدشه‌ای به آن وارد نیاید.

تیم ملی آمریکا در فینال جام جهانی 2023 مغلوب آلمان شد و همین موضوع، ستاره‌های NBA با رهبری لبران جیمز را ترغیب کرد تا با ترکیبی رویایی در المپیک 2024 پاریس حاضر شوند.

لبران جیمز، امتیاز‌آورترین بازیکن تاریخ NBA است و تنها 74 امتیاز تا رسیدن به رکورد 40 هزار امتیاز فاصله دارد. رکورد امتیازآوری «پادشاه» تا سال‌ها دست نخورده باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1677770

مهمترین اخبار ایران و جهان: