نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 13:55

پایگاه‌های اسرائیلی زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از صبح امروز حملات علیه پایگاه‌ها و مقرهای نظامی و شهرک‌های صهیونیستی را در جبهه جنوب این کشور تشدید کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه، ۱۳ فوریه) در چندین نوبت با سلاح‌های مناسب، پایگاه‌ها و مواضع رژیم صهیونیستی را در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی هدف قرار داد که آخرین آن لحظاتی پیش صورت گرفت و طی آن، به اعلام رسانه‌های صهیونیستی یک ساختمان در شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونا» در نزدیکی پاسگاه پلیس هدف موشک قرار گرفت و موجب وارد آمدن خسارت به این ساختمان و زخمی شدن چندین اسرائیلی شد که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش می‌شود.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان از صبح امروز حملات علیه مواضع دشمن اشغالگر را در نوار مرزی تشدید کرده است. نخستین مقری که صبح امروز هدف قرار گرفت، شهرک صهیونیست‌نشین مارگالیوت بود و پس از آن، تجمع نظامیان صهیونیست در قلعه هونین با موشک نشانه گرفته و موجب تلفات در صفوف دشمن شد. 

بعد از ظهر امروز، همچنین تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه حدب یارین هدف قرار گرفته شد و پس از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های اشغالی، خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان از حملاتی موشکی به سمت اهدافی در اصبع الجلیل خبر داد. 

این در حالی است که بامداد امروز رسانه‌های عربی از گلوله‌باران مناطقی در جنوب لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند و پس از آن تایید شد که توپخانه صهیونیست‌ها مناطقی در «تله الحمامص» و اطراف «بیت لیف» و «رامیه» را هدف قرار داده است. پس از آن بود که حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پی حمله رژیم اشغالگر به شهر طلوسه واقع در جنوب لبنان ۳ تن از اعضای این جنبش به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1670070

مهمترین اخبار ایران و جهان: