نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 00:58

صحنه رقابت انتخابات، صحنه امتحان است

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با حضور در برخی جمع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه گفت: نامزدهای انتخاباتی به عنوان خواص جامعه تکالیف بیشتر و بالاتر هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با حضور در جمع برخی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان که در حسینیه حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعریف اخیر رهبر معظم انقلاب(مدظله‌) از خواص، جمع حاضر همه از خواص جامعه هستند، بنابراین تکالیف بیشتر و بالاتری دارند و باید مراقبت کنند که جهت‌گیری کلی جامعه در مسیر درست پیش برود.

وی خواص جامعه را اسوه‌های اخلاقی و رفتاری خواند و افزود: انتظار دیگری که از خواص می‌رود این است که مجموع اخلاق و رفتار آن‌ها، برای جامعه نقش الگو را ایفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه بابیان اینکه برای ورود به صحنه‌ای مانند انتخابات باید نیت الهی داشت، تصریح کرد: اگر انسان به خاطر خودش به میدان بیاید کار خوبی نیست اما اگر برای خدا و خدمت به جامعه در انتخابات شرکت کند، بسیار خوب و برای خدا است.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها زودگذر است، ادامه داد: برادران و خواهران محترم، صحنه رقابت انتخابات صحنه امتحان است، پس هرگز رضای هیچ‌کس را بر رضای خدا ترجیح ندهید. این دوره چهارساله هم تمام می‌شود اما آنچه برای من و شما می‌ماند، نامه اعمال ما است.

در پایان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ضمن ارجح دانستن حفظ فضای دوستانه و معنوی، عنوان کرد: رقابت در انتخابات باید رفاقت‌پایه، تکلیف‌پایه، خدامحور، خدا سالار، آخرت‌محور و معنویت‌محور باشد و اگر چنین شد در محضر شهدا سربلند خواهیم بود.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666526

مهمترین اخبار ایران و جهان: