نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 21:54

شهیدان بهترین لبیک‌گویان به مبعث پیامبر اکرم

امام جمعه نیشابور گفت: شهیدان بهترین لبیک‌گویان به مبعث پیامبر، به غدیر و به ظهور بودند.

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی عصر امروز در آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای نیشابور اظهار کرد: مسیری که ما در سال ۵۸ انتخاب کردیم مسیر مطمئنی است که به ظهور حضرت ولی عصر(عج‌) منتهی خواهد شد، اما این مسیر سختی و فراز نشیب بسیار دارد.

امام جمعه نیشابور ادامه داد: البته در تمام این سال‌ها ما تحمل و شکیبایی کردیم و گواه تحمل ما خانواده‌های شهدا هستند که پای انقلاب ایستاده و همه را به همراهی دعوت می‌کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که اگر هیبت و هیمنه انقلاب و جبهه انقلاب نباشد، استکبار امت اسلامی را زیر لگدهای خودش له می‌کند، تصریح کرد: استکبار و استعمار به هیچ دولت و ملتی احترام نمی‌گذارد مگر دولتی که قدرتمند باشد. امروز شاهد هستیم که دشمن هر روز در عراق، سوریه و غزه چطور جنایت می‌کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: ترور روز گذشته بسیجی حشدالشعبی توهین به استقلال عراق، توهین به حقانیت عراق و توهین به ملت عراق است. چرا که آمریکا از دولت و ملتی اجازه نمی‌گیرد مگر دولتی که روی پای خودش بایستد، مستقل باشد، اقتدار و عظمت داشته باشد.

امام جمعه نیشابور عنوان کرد: عظمت و اقتدار امروز ما به دلیل وجود شهداست و ما در روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند عهد و پیمانمان با شهدا و امام شهدا را تجدید خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: ما با شهیدانمان پیمان می‌بندیم که اجازه نمی‌دهیم، خون پاکشان هدر برود و دشمنان به اهداف شومشان برسند. شهیدان بهترین لبیک گویان به بعثت پیامبر به غدیر و به ظهور بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1665626

مهمترین اخبار ایران و جهان: