نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 10:29

کشف دو محموله سوخت و لوازم خانگی قاچاق در بندر امام خمینی(ره)

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر از کشف دو محموله سوخت قاچاق و لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، سرهنگ منوچهر جوانمرد فرمانده انتظامی بندر ماهشهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی عرضه سوخت قاچاق و خارج از شبکه پخش  در محور آزادراه خلیج فارس موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این ارتباط سودجویان با خودرو‌های وانت‌بار که دارای مخازن غیر قانونی و جاساز بوده اند به صورت قاچاق از رانندگان خودرو‌های سنگین سوخت را خریداری و از طریق مختلف از کشور خارج می‌کردند که باعث ایجاد اختلال در روند تردد خودرو‌ها در محور آزاد راه خلیج فارس شدند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر بیان کرد: در این خصوص مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی(ره) در دسته‌های عملیاتی و اطلاعاتی پس از اخذ دستور قضائی، به محل مورد نظر عزیمت که  در همین راستا از یک دستگاه خودروی کامیون مقدار ۹۸۰ لیتر گازوئیل  و از یک دستگاه پراید وانت مقداری لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جوانمرد گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت می‌توانند  مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652870

مهمترین اخبار ایران و جهان: