نیوز سیتی!
16 دی 1402 - 17:48

کشف بیش از ۳ هزار قلم مواد خوراکی قاچاق در ایلام

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ایلام گفت: تعداد ۳ هزار و ۵۹۲ قلم مواد خوراکی خارجی قاچاق به ارزش ۱میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال کشف شده است‌.

مهدی کیانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام، عصر شنبه ۱۶ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: تعداد ۳ هزار و ۵۹۲ قلم مواد خوراکی خارجی قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شده است.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محل فعالیت یکی از فعالان غیرمجاز که در زمینه قاچاق اقلام خوراکی خارج از عرضه شبکه فعالیت می‌کرد را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری بازرسان اداره صمت در بازدید از این انبار تعداد ۳ هزار و ۵۹۲ قلم انواع اقلام و مواد خوراکی قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند.

کیانی با بیان اینکه ارزش ریالی این اقلام ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورده شده است خاطرنشان کرد: در این راستا متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

وی تصریح کرد: پلیس در سال مهار تورم و رشد تولید با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود، معیشت و سلامت مردم را به خطر بیندازند قاطعانه برخورد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ ۱ دی‌ماه سال جاری نیز بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام کشف و ضبط شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1628670

مهمترین اخبار ایران و جهان: