نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 13:27

انجام 300 کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با آغاز بارش‌ها 300 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان برف‌روبی و همچنین به ۲۰۰ خودروی گرفتار در جاده‌ها امدادرسانی شد.

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری جاده‌ای و گزارش‌های رسیده از گروه‌های مستقر در راهدارخانه‌ها و گشت‌های سیار از صبح امروز چهارم بهمن‌‌ماه بارش برف در محور کوهرنگ ـ بازفت و گردنه‌های چری و شاه‌منصوری آغاز شد و بارش باران چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همزمان با آغاز بارش‌ها به ۲۰۰ خودروی گرفتار در جاده‌های استان امدادرسانی انجام شده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تردد در تمام محورهای ارتباطی استان عادی و روان است و راهداران مشغول برف‌روبی و شن و نمک پاشی در محورها و گردنه‌های برف‌گیر هستند.

غلامی عنوان کرد:  اسکان ۳۵ مسافر در راهدارخانه، ۳۰۰ کیلوکتر برف‌روبی و پاشیدن ۱۵۰ تن شن و نمک در محورهای کوهرنگ و بازفت هم از دیگر اقدامات راهداری است.

وی تصریح کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل ضمن اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، حوزه حمل ونقل، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648226

مهمترین اخبار ایران و جهان: