نیوز سیتی!
24 دی 1402 - 09:30

قهرمان مسابقات فوتسال ناشنویان مازندران مشخص شد

رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان استان مازندران گفت: بابل در مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان مازندران که به میزبانی آمل برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافت.

محمد مولا رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار کرد: در پایان این مسابقات دو روزه که با حضور ۱۰ تیم از شهر‌های مختلف مازندران در سالن ورزشی شمال مرعشی آمل برگزار شد در دیدار نهایی این مسابقات تیم بابل پس از تساوی در وقت قانونی مسابقه در ضربات پنالتی تیم ساری را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را بالای سر برد.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی این مسابقات هم تیم نوشهر پس از تساوی در دو نیمه برابر تیم آمل میزبان مسابقات در ضیافت پنالتی‌ها موفق به شکست میزبان خود شد و عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

مولا بیان کرد: این مسابقات در ابتدا در دو گروه پنج تیمی برگزار و تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی، در بازی‌های تک حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

بالا بردن کاپ قهرمانی  توسط تیم بابل

رئیس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان استان مازندران افزود: در مرحله نیمه نهایی مسابقات نیز تیم ساری با آمل ب دیدار و بابل هم با تیم نوشهر مسابقه داده بود.

مولا با بیان اینکه مسابقات فوتسال ناشنوایان بعد سال ها وقفه برگزار گردید، خاطرنشان کرد: تیم منتخب این دوره از مسابقات با صلاحدید سرمربی تیم که فرشاد طاهری از بازیکنان شناخته شده استان است، قرار است به نمایندگی از مازندران در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کند.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636926

مهمترین اخبار ایران و جهان: