نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 21:48

آماده‌باش شهرداری زنجان با 800 نیرو و 169 دستگاه ماشین آلات

شهردار زنجان از آمادگی کامل شهرداری با 800 نیرو و 169 دستگاه ماشین آلات برای بارش‌ های احتمالی در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز بارش رحمت الهی از ساعات اولیه صبح امروز اظهار کرد: از دو روز گذشته آمادگی برای ارائه خدمات به شهروندان را داشتیم و در حال حاضر نیز مشکلی به لحاظ عبور و مرور وجود ندارد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی شهرداری در چهار منطقه شهر زنجان در حال انجام عملیات زمستانی هستند، افزود: در حال حاضر شهر زنجان در وضعیت آرامی به سر برده و مشکل خاصی وجود ندارد.

 وی از آمادگی 800 نیرو و 169دستگاه ماشین‌آلات تا پایان زمستان خبر داد و اضافه کرد: در صورت ادامه بارش برف بلافاصله عملیات مختلف از جمله محلول پاشی، نمک پاشی، تیغه زنی و پاروزنی توسط نیروهای خدوم شهرداری انجام می‌شود.

 فیروزفر افزود:با هدف تسهیل امور شهروندان کیسه‌های شن و نمک به تعداد کافی در نقاط مختلف معابر اصلی و فرعی و پل‌های فلزی عابر پیاده جانمایی شده است.

شهردار زنجان در ارتباط با معابر مشکل‌دار شهر زنجان در بحث آبگرفتگی نیز گفت: از سال گذشته اقدامات مربوط به حل مشکلات شهری انجام شده و بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ اجرایی شد.

وی ادامه داد: امروز برای آبهای ناشی از ذوب برف مشکلی نداریم و برای بارندگی‌های با سطوح مختلف نیز شهر آماده شده است.

لازم به ذکر است، سامانه ۱۳۷برای رسیدگی به درخواست‌های مردم راه‌اندازی شده و در کوتاهترین زمان ممکن پس از تماس، مردم می‌توانند از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658370

مهمترین اخبار ایران و جهان: