نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 20:16

نشست خبری شکار حلزون برگزار شد

پس از اکران فیلم شکار حلزون به عنوان دومین فیلم نخستین روز چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نشست خبری این فیلم با حضور برخی عوامل آن برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دومین نشست خبری از چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در نخستین روز از این دوره جشنواره پس از اکران فیلم شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور و تهیه‌کنندگی مطفی سلطانی با حضور منتقدان، خبرنگاران و برخی از عوامل این فیلم در برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری، محمدرضا مقدسیان از زنده‌یاد حسام محمودی که در فیلم «شکار حلزون» یاد کرد و حضار را به قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت فراخواند.

در ادامه نشست مصطفی سلطانی تهیه‌کننده این فیلم یادآور شد: محسن جسور، رفیق 16 ساله من است‌ و در کار دیگری بودیم که ایده فیلم «شکار حلزون» شکل گرفت و با هم‌ کار را جلو بردیم.

محسن جسور کارگردان این فیلم نیز گفت: این قصه جزو فیلم‌‌هایی بود که دوست داشتم بسازم. موضوع فیلمنامه، از جمله حوزه‌هایی بود که سال‌ها درباره آن در عکاسی کار هم به آن پرداخته بودم.

وی افزود: اسم اولیه فیلم عطر مینو بود که در طول بازنویسی، به این نتیجه رسیدم اسم گیرایی نیست؛ زیرا معتقدم که نام‌ یک اثر می‌تواند به فرم و دیده شدن فیلم هم کمک کرد. سعی کردم برای انتخاب فیلم، از ارائه تلویحی استفاده کنم‌ و اشاره‌های ریزی به کاشت حلزون و خمیده بودن کاراکتر اول داشته باشیم.

این کارگردان در ادامه بیان کرد: این فیلم را خیلی دوستانه و دلی ساختیم. به نوعی، فضای جدی نداشتیم که بگویم برای هر نقش کلی فکر کرده بودیم که چه بازیگری آن نقش را بازی کند!

گزارش درحال تکمیل... 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1657370

مهمترین اخبار ایران و جهان: