نیوز سیتی!
21 اسفند 1402 - 09:02

به‌کارگیری همه امکانات برای مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار باشیم و همه ظرفیت‌های خود را جهت مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌های سطحی به‌کار بگیریم‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار ، محمد کرمی در نشست ستاد مدیریت بحران استان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیلاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کردیم هیچ گونه آمار غلط یا نادرستی در اختیار مردم قرار ندهند و همه چیز را با دقت برآورد کرده و واقعیت را بیان کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان، افزود: خوشبختانه از ابتدای وقوع سیلاب بلوچستان و مدیریت بحران همه دستگاه‌های نظامی، انتظامی، خدمات‌رسان و امدادی پای کار آمدند.

وی تصریح کرد: هیچ مشکلی در حوزه اعتبارات وجود ندارد و به همه دستگاه‌ها تاکید کردیم هیچ مشکلی وجود نداشته باشد.

کرمی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بهداشتی در مناطقی که دچار سیلاب شده‌اند باید فعال باشد و هرگز قصور را از هیچ دستگاهی نخواهیم پذیرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه این مناطق مستعد سیلاب است باید به گونه‌ای مدیریت کنیم که در سنوات آتی نیز دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد: باید خداوند متعال را برای بارش رحمت الهی در استان شکرگزار بوده و همه ظرفیت‌های خود را در جهت مدیریت سیلاب و ذخیره‌سازی آب‌ها به‌کار گیریم‌.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1684970

مهمترین اخبار ایران و جهان: