نیوز سیتی!
26 دی 1402 - 16:54

دستگیری ۹۴ خرده فروش و معتاد متجاهر در ایلام

فرمانده انتظامی ایلام گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر به صورت همزمان در سراسر کشور، ۵۴ خرده فروش و ۴۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، عصر سه‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: طرح آرامش در شهر با محوریت دستگیری توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر اجرا شده است. 
 
وی افزود: این طرح در اجرای آرامش در شهر به صورت همزمان در سراسر کشور، در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، با هدف دستگیری خرده‌فروشان، معتادان متجاهر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: این طرح به مدت ۴۸ ساعت اجرا شده است، و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری یگان‌های انتظامی در جریان این  اجرا موفق شدند، ۵۴ خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر، تعداد ۴۰ معتاد متجاهر و خطرناک را جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی کردند.
 
سلمانی خاطرنشان کرد: از دستاوردهای دیگر این طرح کشف بیش از ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف ۲ هزار و ۴۲ حبه قرص روان‌گردان و توقیف ۵ دستگاه خودرو بوده است.
 
وی تصریح کرد: برخورد با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موادمخدر از اولویت‌های پلیس استان است، و با همکاری خوب شهروندان و تلاش همکاران در مجموعه انتظامی استان در راستای برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر شاهد افزاییش ۱۰۰ درصدی تعداد دستگیری‌ها بوده‌ایم.
 
سلمانی در پایان گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. با هدف افزایش رضایتمندی مردمی اجرای این طرح‌ها همچنان با جدیت در دستور کار پلیس بوده و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640026

مهمترین اخبار ایران و جهان: