نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 18:23

پروژه‌های برق رسانی «بدره» در ۵ محور افتتاح و کلنگ‌‌زنی شدند

پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان بدره در ۵ محور و با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌‌زنی شدند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه در دهمین رو از دهه مبارک فجر و با حضور حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، ۵ محور پروژه برق‌رسانی در شهرستان بدره با اعتباری نزدیک به ۲۳ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 ولی‌اله ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در آئین اصلاح و توسعه شبکه برق شهری، گفت: پروژه‌های صنعت برق استان ایلام با حجم فیزیکی ۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۲۴ کلیومتر شبکه فشار ضعیف و ۱۳ دستگاه پست هوایی عملیات اجرایی آن آغاز و یا به بهره‌برداری رسیدند.

وی افزود: برای افتتاح و کلنگ‌زنی (۵ محور پروژه برق‌رسانی) ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل برق استان ایلام ادامه داد: از این تعداد، ۴ طرح توسعه و اصلاح شبکه برق، اصلاح فیدر فشار متوسط و اتصال نیروگاه خورشیدی طرح حمایتی متصل به شبکه با اعتبار ۱۵۹ هزار میلیون ریال افتتاح و یک طرح تبدیل شبکه سیمی فشار ضعیف شهری به کابل خودنگهدار نیز با اعتبار ۶۶ هزار میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

ناصری در ادامه بر اهتمام صنعت برق استان در ارائه خدمات به حوزه روستایی تاکید نمود و خاطرنشان کرد: در همین راستا برای اصلاح شبکه برق روستای ولیعصر یک‌ونیم کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۷ دستگاه پست هوایی اجرا و ۴۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667426

مهمترین اخبار ایران و جهان: