نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 13:44

حزب اعتدال و توسعه: آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت

حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بیانیه‌ای صادر و عنوان کرد: علی‌رغم وجود چالش های مهم و نارسایی های اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صورت پذیرفته، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حزب اعتدال و توسعه به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ بیانیه صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه اشاره شده است:

۲۲ بهمن ماه ، یوم الله پیروزی حماسه کم نظیری است که با همت مضاعف ملت آزاده و متدین ایران و به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (قدس سره) رقم خورد. انقلابی مبنی بر «تکثر اندیشه ها» که با شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» متولد گردید.

علی‌رغم وجود چالش های مهم و نارسایی های  اقتصادی و معیشتی که عمده آن به واسطه تحریم های ظالمانه ایالات متحده آمریکا، صورت پذیرفته، آرمان های انقلاب معظم اسلامی از یاد این ملت و مسئولان آن نرفته و نخواهد رفت.

افزایش رفاه، بسط عدالت اجتماعی و نیل به توسعه، سه فاکتور اساسی حکمرانی مطلوب و مدرن تلقی می گردد و دوچندان معتقدیم که این متغیر های اساسی صرفا از مسیر «اعتدالگرایی» قابل حصول اند و نیل به آنان وظایفی اساسی و سترگ بر دوش مدیران و کارگزاران نظام است و هرگز از دوش آنان ساقط نخواهند گشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667070

مهمترین اخبار ایران و جهان: