نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 20:04

حماسه حضور مسجدسلیمانی‌ها در جشن پیروزی انقلاب+عکس

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر مسجدسلیمان دیار 1200 شهید گلگون کفن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم در شهر مسجدسلیمان دیار 1200 شهید گلگون کفن برگزار شد.

این راهپیمایی بزرگ و جشن پیروزی انقلاب اسلامی امروز یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1402 با حضور باشکوه و پرصلابت زنان و مردان مسجدسلیمانی برگزار شد و قشرهای مختلف مردم در دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد به میدان آمدند و 45 ساله شدن انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم این دیار بختیاری و همشهریان شهید امید محمدی عبده‌وند، شهید عباس حاتمی درویش آدمی و شهید محسن بختیاری‌خواه راهپیمایی 22 بهمن خود را از سه راه همافران(پشت برج) آغاز کردند و همراه با دیگر هموطنان بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید پیمان کردند.

اهالی دیار شهید شاپور عباسی، شهید شنبه تاوسه، شهید ابراهیم قندعلی‌مرغان، شهید سعید کریمی و شهید مهران زرافشان راهپیمایی خود را تا مصلای نمازجمعه ادامه دادند و در جشن پیروزی انقلاب شرکت کردند.

حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) در راهپیمایی 22 بهمن شهر مسجدسلیمان حضور یافت و دقایقی را برای اهالی این شهر نفت‌خیز سخنرانی کرد.

 

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668426

مهمترین اخبار ایران و جهان: