نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 19:07

شورای ائتلاف در انتخابات گوش به فرمان رهبری است

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف در انتخابات قبل از هر چیز گوش به فرمان رهبری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ عبدالحسین روح الامینی در نشست مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به کشور یمن گفت: رزمندگان یمنی در دنیای وحشی بی‌غیرتی توانستند غیرت را ترجمه کنند ملتی که ۱۰ سال در حال مقاومت است.

روح الامینی در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های دکتر ستار هدایتخواه رئیس پیشین شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد که برای ترمیم و تحول و توسعه جریان انقلابی زحمات زیادی متقبل شده است گفت: در دوره کنونی هم برنامه‌های شورای ائتلاف به صورت جدی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی متفاوت با انتخابات در نظام‌های غربی است یادآور شد: در نظام اسلامی اراده مردم از صندوق‌های رای بیرون می‌آید و جمهوری اسلامی هم نشان داده که سرمایه‌ای بالاتر و مهم‌تر از مردم ندارد و با همراهی همین مردم اقتدار به دست آورده است.

روح الامینی با تاکید بر اینکه در باب انتخابات گوش به فرمان رهبری هستیم گفت: مقام معظم رهبری امسال بر خلاف رویه‌های گذشته این بار بسیار زودتر در بسیاری از مناسبت‌ها و برنامه‌ها از جمله در سخنرانی مشهد در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در سخنرانی ۱۴ خرداد در دیدار با هیئت دولت و در دیدارهای ماه‌های اخیر به صورت مستمر دعوت به مشارکت در انتخابات و تبیین سایر راهبردهای انتخاباتی کردند.

وی در ادامه اظهارات خود به فتنه‌ها و کاهش زمان آنها اشاره کرد و گفت: فتنه‌ها در گذشته هر ۱۰ سال یک بار بود اما اکنون شاهد فتنه‌های پی در پی هستیم ظام جمهوری اسلامی با همراهی مردم بر هر فتنه‌ای پیروز شده و نمونه آن فتنه پاییز گذشته بود که عده‌ای فکر می‌کردند کار نظام تمام شده اما با نشاط‌تر از گذشته رو به جلو حرکت می‌کنیم.

روح الامینی با تاکید بر اینکه نباید کار تشکیلاتی فقط در انتخابات‌ها مد نظر قرار گیرد گفت: جریان‌های سیاسی می‌توانند با جهاد تبیین اثرگذاری بالایی در جامعه داشته باشند و ضریب تاثیر آن‌ها از هر چیز دیگر بالاتر است.

معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در شورای ائتلاف تولید محتوای زیادی داشته‌ایم که در سایت شانا نیوز اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و همچنین بسیاری از برنامه‌های خود را به صورت بر خط و وبیناری پیش می‌بریم.

این مسئول در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: فردا شب در خصوص آغاز مرحله نهایی کار تشکیلاتی برنامه‌ای خواهیم داشت که از همه استان‌ها حضور دارند.

وی در خصوص اطلاع‌رسانی برنامه‌های شورای ائتلاف هم گفت: می‌توان به پایگاه اطلاع رسانی شورای ائتلاف مراجعه کرد زیرا همواره در حال بروزرسانی است و فعالیت‌ها و برنامه‌ها و ملاقات‌ها به صورت شفاف در اختیار نیروهای انقلاب قرار می‌گیرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه برای ما در شورای ائتلاف کاندیداها و نامزدهای جریان انقلابی به یک چشم دیده می‌شوند گفت: آنها برای ما تفاوتی ندارند این مردم هستند که نظر خود را می‌دهند.

وی گفت: ما پل ارتباطی میان نیروهای انقلاب و مردم هستیم و باید چتر خود را گسترش دهیم و اصل مهربانی را فراموش نکنیم چرا که رهبری معظم می‌فرمایند امسال سال مهربانی‌هاست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635370

مهمترین اخبار ایران و جهان: