نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 05:31

بهشهر پایلوت اجرای پویش لبخند مادری در مازندران

اجرای پویش لبخند مادری با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در مازندران اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، بنیاد برکت اقدام به انجام برنامه‌های حمایتی و تشویقی از خانواده‌ها کرده است.

لبخند مادری در حمایت از خانواده‌های دارای فرزند سوم به بعد است که شامل ۴۰ قلم کالای مورد نیاز از بدو تولد نوزاد تا دو سالگی است.

 آیین پویش لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد، با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در بهشهر به عنوان‌پایلوت استان مازندران اجرایی شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان مازندران در این مراسم اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد امسال به مادران دارای ۳ فرزند و بیشتر در راستای اجرای سیاست جوانی جمعیت، ۲۶۰ بسته حمایتی اهداء می‌کند.

محمد آهنگران افزود: در این مرحله ۶۵ بسته و هر بسته شامل ۴۰ قلم وسایل مورد نیاز نوزاد با ارزش ۵۰ میلیون ریال، کارت هدیه و تامین پوشاک ۶ ماهه نوزادان به مادران اهدا شد.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰بسته معیشتی در سال گذشته در بین مادران طرح پویش لبخند مادری در استان مازندران یادآورشد: ۶ خانواده صاحب فرزند ۳ قلو در استان مشمول این هدایا شدند.

به گفته آهنگران؛ امسال هم ۲ خانواده سه قلو در استان از این بسته‌ها بهره‌مند شدند.

معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان امام استان همچنین با تاکید بر هدفگذاری بحث جوانی جمعیت همراه با حرکت مردمی گفت: نیکوکاران برای شرکت درطرح پویش لبخند مادری می‌توانند کد دستوری *۷۸۰*۴۲# را شماره گیری و به این پویش بپیوندند.

پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348326

مهمترین اخبار ایران و جهان: