نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 08:10

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی: یک واحد تولید فولاد احیا و به چرخه تولید بازگشت

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی از احیاء یک واحد تولیدی در مرکز استان و بازگشت به کار ۱۰ نفر از کارگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی، اظهار کرد: پس از بازدید از واحد یک تولیدی فولاد و اطلاع از بیکار شدن 10 نفر از کارگران به دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مأموریت داده شد تا ابعاد مشکلات این تولیدکننده را بررسی و برای احیاء و بازگشت به چرخه فعالیت و تداوم کار این واحد تولیدی چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به تعطیلی و توقف فعالیت چند ماهه این  واحد تولیدی، عجز از بازپرداخت تسهیلات بانکی و نیز دشواری اخذ مجوزهای قانونی را به عنوان عمده ترین مشکلات فراروی تولیدکننده برشمرد و گفت: در بازدید انجام شده جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مورد اشاره و با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل در این راستا  برگزار شد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی افزود: خوشبختانه پیگیری های معمول نتیجه بخش بود و پس از بحث و تبادل نظر و انجام موفقیت آمیز تولید آزمایشی، عملاً موانع فراروی این تولیدکننده برداشته شد و این واحد تولیدی مجدداً احیاء و به چرخه فعالیت بازگشت.

وی ادامه داد: متعاقب آن، تعداد ده نفر از کارگرانی که پس از تعطیلی فاز اول تولید و اجرای این پروژه از کار بیکار شده بودند به کاربازگشتند.

براتی زاده تصریح کرد: یقینا اشتغال مجدد این تعداد از کارگران و تأمین بخش عمده ای از نیازمندی های استان در زمینه محصولات فولادی، در نتیجه ورود جدی دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در این حوزه حاصل شده است.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323770

مهمترین اخبار ایران و جهان: