نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 12:23

هفدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر محمدمهدی صدوقی با اعلام این خبر افزود: هفدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در سالن امام خمینی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی درباره برگزاری جشنواره آموزشی دانشگاه افزود: در هفدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه، از عملکرد های برتر دانشگاهی به نمایندگی از اساتید دانشگاه در عرصه آموزش، تقدیر خواهدشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به کسب دستاوردهای برجسته دانشگاه در بیست و چهارمین جشنواری آموزشی کشور گفت: دستاورد های برجسته دانشگاه در بیست و چهارمین همایش کشوری نشانگر پیشتازی دانشگاه در آموزش علوم پزشکی است؛ بدیهی است ارتقا و استمرار جایگاه برتری در دستور کار است.

در همین زمینه دکتر جمال شمس مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی یادآور شد: در جشنواره امسال علاوه بر تقدیر از گروه‌های آموزشی برگزیده و فرآیندهای آموزشی برتر، از فعالیت‌های دانشکده‌ها و مراکزی که در استقرار استانداردهای اعتبار بخشی آموزشی در آزمون ارزیابی و استانداردهای ملی آموزش، نیز تقدیر می‌شود.

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: برگزاری پانل‌هایی با موضوع آموزش پاسخگو، شبکه توسعه آموزش دانشگاه، پژوهش در آموزش و کاربردهای هوش مصنوعی در آموزش بخشی از این جشنواره است که در روزهای شنبه ۲۷ خرداد ماه و یکشنبه ۲۸ خرداد ماه سال‌جاری از ۸ صبح تا ۱۳ بعدازظهر در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279926

مهمترین اخبار ایران و جهان: