نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 12:17

بازدید وزیر اقتصاد از انبارهای بندر امام (ره)

وزیر امور اقتصاد از وضعیت انبارهای گمرکات بندر امام(ره) بازدید کرد و گفت: مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات فعال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی بازدیدهای میدانی رئیس قوه قضائیه از گمرکات، بنادر و انبارهای سازمان اموال تملیکی در مازندران، معاون اول رئیس جمهور در اقدامی قابل تقدیر که نشان از دغدغه دولت برای حل مسائل و مشکلات گمرکات کشور دارد دستوری را خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی را مکلف کرد در اسرع وقت از گمرکات و سازمان اموال تملیکی بازدید داشته باشد و حداکثر ظرف مدت یک ماه تدابیر و تصمیمات لازم را برای حل و فصل مشکلات و نارسایی‌های گمرک اتخاذ کند.

بر همین اساس، وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه رئیس کل گمرک و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به منظور بررسی آخرین وضعیت کالاهای اساسی، وارد بندر امام خمینی (ره) شدند.

وزیر اقتصاد در جریان بازدید از انبارهای گمرکات بندر امام خمینی (ره) دستور داد: در هر جایی که دولت دارای کالا (بنادر و گمرکات) است باید یک مکانیزم هشدار وجود داشته باشد تا به محض اینکه آن کالا در حال نزدیک شدن به تاریخ انقضا و فاسد شدن بود، هشدار دهد.

وی تاکید کرد: بالاترین مقام دستگاه صاحب کالا مسئول فاسد شدن احتمالی کالا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290026

مهمترین اخبار ایران و جهان: