نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 19:08

تخلف منجر به کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها می‌شود

کرج- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: کم‌فروشی و گران‌فروشی یا توزیع آرد در خارج از شبکه بر روی میزان اختصاص سهمیه آرد آن واحد نانوایی در ماه بعدی تأثیرگذار می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف‌الله اسداللهی بعد از ظهر یکشنبه در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان البرز با موضوع بررسی ابعاد رسانه‌ای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان با تاکید بر اینکه فروش آرد خارج از شبکه قاچاق محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، اظهار کرد: اختصاص سهمیه آرد به هر واحد نانوایی بر اساس رفتار ماه گذشته از سوی فرمانداری‌ها صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: هرگونه رفتاری اعم از کم‌فروشی و گران فروشی یا توزیع آرد در خارج از شبکه تخلف محسوب شده و بر روی میزان اختصاص سهمیه آرد آن واحد نانوایی در ماه آتی تأثیرگذار خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه برای اجرای مطلوب این طرح از اواخر سال گذشته تاکنون ۱۰ جلسه حضوری و وبیناری برگزار شده است، متذکر شد: در حال حاضر در سطح استان البرز ۲ هزار و ۲۴۲ نانوایی فعال است که با توجه به فعال شدن سامانه نانی‌نو، تعیین سهمیه آرد هر نانوایی بر اساس ارزیابی و رصدهای نظارتی عرضه و تقاضای نان صورت می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1325826

مهمترین اخبار ایران و جهان: