نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 13:38

کتاب «جعبه خیال» از سوی کانون منتشر شد

کتاب داستان «جعبه خیال» به نویسندگی فرزانه رحمانی و تصویرگری سعیده احمدی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب که داستان خیال‌پردازی کودکان را روایت می‌کند برای گروه سنی نوجوان (بالای 7 سال) مناسب است.

کتاب «جعبه خیال» ماجرای خیال بافتن برادری برای خواهر کوچکش وسط اسباب‌کشی‌ست وقتی کسی حواسش به کوچک‌ترین عضو خانواده نیست. همدلی، خیال‌پردازی و حمایت بی‌قید و شرط جان مایه‌ی این داستان است؛ محتوایی که نمایانگر اهمیت «بازی» در دنیای کودکان است.»

در پشت جلد این کتاب آمده است: «من و موفرفری سوار موشک می‌شویم. با شمارش من موشک از زمین بلند می‌شود: «ده، نه، هشت،...» ستاره‌های دنباله‌دار، شهاب سنگ‌ها و ماهواره‌ها از کنارمان می‌گذرند. دور زحل می‌چرخیم و می‌خندیم.»

کتاب «جعبه خیال» در 28 صفحه، قطع خشتی و به قیمت 40هزار تومان با شمارگان 2هزار و 500 نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1326026

مهمترین اخبار ایران و جهان: