نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 13:40

برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد

اردبیل-عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل گفت:برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد و باید پایداری طرح نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلامت صفوی صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر با رئیس پلیس راهور استان اردبیل در خصوص احداث پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان اظهار کرد: برخورد تعجیلی با طرح اجرای پیاده راه در اردبیل ضرورت ندارد و باید پایداری طرح نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید در اجرای این طرح اشتباهات گذشته را تکرار کرد، افزود: پایداری طرح نیز باید مورد توجه قرار گیرد و مشخص شود آیا در زمان مطالعه، موضوع اجرای طرح باکسبه محل مطرح شده و نظر سنجی ها انجام گرفته شده است و یانه.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه سال‌ها شهروندان و اهالی کسبه از احداث پیاده راه عالی قاپو ناراضی هستند، ادامه داد: بررسی اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک به پیشنهاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری و رئیس کمیسیون فنی عمرانی به مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اردبیل ارجاع شد که با این اقدام پژوهش همه جانبه طرح نیز افزایش یافته و از نظرات کارشناسان نیز می توانیم بهره بگیریم.

صفر با تاکید بر اولویت‌بندی طرح‌ها در شورای شهر خاطرنشان کرد: برخی طرح های بسیار کوچک بیش از ده ها سال است که به اتمام نرسیده و آزاردهنده هستند که خوشبختانه امسال با تلاش شهردار شاهد اجرای بزرگترین پروژه در طول تاریخ شهر با عنوان پل بسیج هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284626

مهمترین اخبار ایران و جهان: