نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 12:22

تشریح مصوبات سفرمدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان

رشت- مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان، جزئیات مهم‌ترین مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به این استان در بخش درمان را تشریح کرد.

حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر اخیر مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان اظهار کرد: با دستور مدیرعامل سازمان مقرر شد تا در شهرهای شفت و خمام در قالب سطح بندی خدمات سازمان، درمانگاه تأمین اجتماعی راه اندازی شود

وی با اشاره به تعیین تکلیف درمانگاه راه شده منجیل، افزود: بازسازی و راه اندازی درمانگاه منجیل با دستور مدیرعامل تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان، توسعه و ارتقا خدمات در سطح شهر رشت به ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) را مهمترین مصوبات سفر مدیر عامل سازمان برشمرد و بیان کرد: اجرای پروژه اورژانس و آنژیوگرافی در محوطه بیمارستان، افزایش تعداد تخت‌های فعال بیمارستان از ۲۰۰ تخت به ۳۰۰ تخت، احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) در دستور کار قرار گرفت.

ابراهیمی ادامه داد: احداث مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی در محوطه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، لحاظ نمودن تعداد نیروهای مدنظر به ازای توسعه تشکیلات فعلی بیمارستان به ۲۰۷ تخت که تاکنون انجام نشده بود و صدور مجوز خرید دستگاه‌های فیکو، ستون آرتروسکوپی، C-ARM دیجیتال، ماشین بیهوشی و دستگاه همودیالیز بخشی از مصوبات سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به گیلان بودا است.

وی با اشاره به مصوبه سفر مدیر عامل سازمان برای شهرستان تالش، افزود: ایجاد ۲ ردیف پزشک متخصص عام در تشکیلات مرکز درمانی، ایجاد یک ردیف دندانپزشک شیفت عصر برای مرکز درمانی و صدور مجوز خرید دستگاه اکوکاردیوگرافی برای مرکز درمانی تالش بخشی از دستاوردهای سفر مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان گیلان. اضافه کرد: ایجاد دو ردیف پزشک متخصص عام در تشکیلات مرکز و ایجاد یک ردیف دندانپزشک شیفت عصر در تشکیلات مرکز و تسریع در تخصیص اعتبار تعمیرات اساسی جداگانه برای این مرکز به منظور بازسازی طبقه اول و دوم برای شهرستان فومن مصوب شده است.

ابراهیمی با اشاره به بیمارستان تازه تأسیس شهید املاکی کومله، بیان کرد: صدور مجوز خرید و تخصیص اعتبار تجهیزات چشم پزشکی، ارتوپدی و اورولوژی برای بیمارستان شهید املاکی، بررسی نواقص تجهیزات پزشکی توسط شرکت خانه سازی، دستور جذب پزشک متخصص داخلی و تخصیص اعتبار به منظور جذب و نگهداشت پزشکان متخصص بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود است.

وی ادامه داد: از مصوبات دیگر سفر مدیر عامل دستور در تسریع خرید زمین و ساخت درمانگاه در شهرستان صومعه سرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1314870

مهمترین اخبار ایران و جهان: