نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 20:01

فرهنگ ایثار و شهادت ایمنی بخش جامعه اسلامی است

رودسر - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ایمان و امید با مکتب شهدا در جامعه متبلور می‌شود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ایمن بخش جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید «حسن عشوری» در مسجد امام علی (ع) رودسر اظهار کرد: نقش گیلان در شکل گیری، دوام و قوام انقلاب اسلامی کم نظیر است.

وی با بیان اینکه شهدا نماد و الگوی تمام عیار انسان الهی هستند، افزود: تاسی و توجه به معرفت الهی و معنوی شهدا جامعه را به کمال می‌رساند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تصریح بر اینکه شهدا نمونه بارز ایمان و امید هستند، گفت: امیدآفرینی و نهادینه کردن فرهنگ ایمان و تقوا در جامعه با توجه به سیره شهدا تبلور سازی می‌شود.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کردند، اضافه کرد: تجارت با خداوند بسیار پر سود و تعالی بخش است و فردی که با خدا وارد معامله می‌شود یقیناً سود می‌برد.

وی با اشاره به میانگین سنی کم شهدا افزود: شهدا با همان سن کم به باورمندی و اعتقاد راسخ به خداوند متعال رسیدند و راه شهادت را انتخاب کردند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا مایه خیر و برکت نظام اسلامی هستند، گفت: امنیت، آسایش و اقتدار ایران اسلامی را مرهون وجود خون با برکت شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به راه پرفروغ، شتابنده و جهت دهنده شهدا در جامعه، اضافه کرد: چراغ هدایت گری شهدا هیچ گاه در جامعه خاموش شدنی نیست.

وی با اشاره به اوج مظلومیت شهدای امنیت و سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: شهدای امنیت برای نظم بخشی و ایمن کردن جامعه جانشان را کف دست گذاشتند و به میدان آمدند و شهید شدند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حوادث اخیر در کشور، بیان کرد: فتنه اخیر هجمه همه جانبه روانی، رسانه‌ای و شناختی علیه مردم و نظام اسلامی بود که با هوشیاری ملت خنثی شد.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه عطر و بوی شهدا ضامن اقتدار و امنیت نظام اسلامی است، گفت: تا زمانی که نام، یاد، روش و منش شهدا در کشور جاری و ساری است دشمن نمی‌تواند هیچ کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به نقش محوری شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت در بخش‌های مختلف جامعه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ایمن بخش جامعه اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287670

مهمترین اخبار ایران و جهان: