نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 13:14

تغییر موضع غرب نسبت به منافقین نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر موضع اروپایی‌ها نسبت به گروهک تروریستی منافقین نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، زهره سادات لاجوردی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۲ سال از جنایت منافقین و در سالگرد حادثه تروریستی ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۰ خبر مسرت بخشی مبنی بر حکم دادگاه آلبانی برای ورود پلیس به مقر منافقین رسانه‌ای شد. همچنین شاهد اعلام ممنوعیت تجمع سالانه این گروهک تروریستی در فرانسه بعد از ۱۵ سال بودیم که نشان می‌دهد موضع کشورهای اروپایی نسبت به منافقین تغییر یافته است.

وی بیان کرد: این تغییر موضع نشان دهنده عمق جنایت گروهک تروریستی منافقین در قبال ملت ایران است و اروپایی‌ها که سال‌ها به منافقین خدمت می‌کردند، متوجه تهدیدات امنیتی این گروهک تروریستی و غده سرطانی شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنهایی که می‌خواستند با مطالب دروغین خود در فضای مجازی در کشورمان آشوب به راه بیندازند و ایران را فتح کنند خودشان با اسپری فلفل به هلاکت رسیدند. آنها حتی با کمک آمریکا و اروپا نتوانستند حریف اراده ملت ایران شوند.

لاجوردی تاکید کرد: فلاکت و حقارت پایان کار همه مزدورانی است که به نیت خوش رقصی برای دشمنان ایران مرز و بوم به جان و مال هموطنان خود تعرض می‌کنند و از هیچ فریب و نیرنگی دریغ نمی‌کنند البته این اتفاق نتیجه دیپلماسی قدرتمندانه دولت سیزدهم است.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم دیپلماسی عزتمندانه ای را اتخاذ کرده و تحریم‌ها را به تحقیر کشانده و کشورها و ملت‌های منطقه را به سمت صلح و آرامش سوق می‌دهد و این دستاوردها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307770

مهمترین اخبار ایران و جهان: