نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 15:33

۱۰۰۰ اثر به جشنواره فرهنگی واجتماعی اکسیژن در مرزن آباد ارسال شد

چالوس- مسئول شورای سیاسگذاری جشنواره اکسیژن شهر مرزن آباد از ارسال بیش از هزار اثر به جشنواره فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی اکسیژن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مقداد میردار موسی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پژوهشگران، نویسندگان و محققان حدود هزار اثر شعر و مقاله از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی اکسیژن به دبیرخانه ارسال کرده اند.

وی با بیان این که تا امروز جشنواره اکسیژن بازخورد خوبی داشته است و بسیار مورد استقبال جامعه شاعران به خصوص جوانان قرار گرفت، افزود: آثار رسیده ابتدا در دبیرخانه جشنواره مورد پایش اولیه قرار گرفت و سپس آثار به دست داوران که از چهره‌های مطرح ادبی و علمی کشور هستند با دقت تمام بررسی و برگزیدگان در روز قلم معرفی و تجلیل خواهند شد.

مسئول شورای سیاست گذاری جشنواره اکسیژن برگزاری چنین جشنواره‌هایی را بسیار تأثیرگذار و خوب عنوان کرد و گفت: این جشنواره با هدف و حفظ و احیای فرهنگ که هدف نهایی توسعه در مشترکات معنوی زیستن در اجتماع می‌باشد، برگزار می‌شود.

میردارموسی پور به ظرفیت مرزن آباد در حوزه فرهنگ اشاره کرد و ابراز داشت: توجه به توانمندسازی و رشد و شکوفایی از دیگر اهداف این جشنواره است.

وی در ادامه گفت: اختتامیه جشنواره شعر و مقاله اکسیژن چهاردهم تیرماه همزمان با حضور شاعران، پژوهشگران علمی وعلاقمندان برگزار و برگزیدگان در روز قلم معرفی و تجلیل خواهند خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295826

مهمترین اخبار ایران و جهان: