نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 10:20

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت های قاچاق در ایلام

ایلام-جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ نفر در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین نجفی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی رصد و پایش پارکینگ‌های سطح شهر ایلام ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از قاچاق بودن ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین مطلع که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از این پارکینگ دو دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک می‌شوند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌ها و استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که این وسیله نقلیه فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده است که در این خصوص ماموران آن را توقیف و به یگان انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا صاحب انبار و یک نفر دیگر به عنوان متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317026

مهمترین اخبار ایران و جهان: