نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 12:49

میزبانی ارومیه در والیبال مردان قهرمانی آسیا تصویب شد

میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا روز گذشته (شنبه ۲۷ خرداد) به میزبانی شهر گریسک و با حضور اعضای هیأت رئیسه چون محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران برگزار شد.

در این جلسه میزبانی استان آذربایجان غربی (شهر ارومیه) برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ به تصویب رسید.

با درخواست و پیگیری مسئولان استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت‌ها، محمدرضا داورزنی این موضوع را با مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرده بود و در نشست روز گذشته میزبانی ایران در این رقابت‌ها به صورت رسمی از تهران به ارومیه تغییر یافت.

طبق گزارش سایت فدراسیون والیبال، در نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا داورزنی همچنین برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۵، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ و قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۴ اعلام آمادگی کرد تا ایران یکی از نامزدهای اصلی برای میزبانی این مسابقات شود.

بررسی رویدادهای برگزار شده سال ۲۰۲۲ و چشم انداز و برنامه‌های والیبال آسیا در سال ۲۰۲۳ بخش دیگری از جلسه هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا بود که به تصویب نهایی اعضای هیأت رئیسه این نهاد والیبالی آسیا رسید.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1292470

مهمترین اخبار ایران و جهان: