نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 13:10

همه ظرفیت‌ها برای توسعه آذربایجان غربی به‌کارگیری می‌شود

ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه استان به کارگیری می‌شود تا بتوانیم مسیرهای پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر پنجشنبه در دیدار عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های بسیار قابل توجهی در حوزه‌های مختلف دارد که درصدد هستیم آنها را بارور کنیم.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات مردم آذربایجان‌غربی و توجه به توسعه همه‌جانبه از برنامه‌ریزی‌های جدی مدیران در استان است.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات محمدصادق معتمدیان در زمان حضور در استانداری‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی، اظهار کرد: مردم این ۲ استان هرگز تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و خدمات شبانه‌روزی شما را در حل مشکلات مردم فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر به حل مشکلات مردم آذربایجان‌غربی اشاره کرد و ادامه داد: نمونه‌ای از تلاش استاندار آذربایجان‌غربی در حل مشکلات مردم را می‌توان در رفع دغدغه‌های زلزله‌زدگان شهرستان خوی و روند بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان مشاهده کرد که از نظر میزان حمایت دولت و سرعت در عملیات بازسازی در کشور بی‌نظیر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356526

مهمترین اخبار ایران و جهان: