نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 13:57

مدیران شهرداری با نگاهی نوین به بحث درآمد پایدار شهری ورود کنند

اردبیل-نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجموعه مدیران شهرداری باید با نگاهی نوین و جدی به بخش درآمد پایدار شهری ورود کنند،

بهزاد عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با بررسی و تصویب گزارش عملکرد بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اظهار کرد: گزارش عملکرد بودجه در واقع یک فرایند گذشته‌نگری است که باید با نگاه به نقاط قوت و ضعف بودجه می‌توان نسبت به آینده تصمیمات بهتری گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیران شهرداری باید با نگاهی نوین و جدی به بخش درآمدی ورود کنند، افزود: تنها نگاه درآمدی نوین در توسعه شهری چاره ساز خواهد بود به طوری که خرید سهام دو درصدی از هلدینگ فناوری اطلاعات توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اردبیل در این زمینه اقدامی شاخص است.

نایب رئیس شورای شهر با بیان اینکه تا زمانی که مدیران شهرداری در حوزه درآمد نگرش سنتی داشته باشند مسیر توسعه هموار نمی‌شود، ادامه داد: باید با تدبیر شاهد دوپینگ کردن در حوزه درآمد برای شهرداری باشیم.

عباس‌زاده با اشاره به توانایی و ظرفیت بالای شورابیل در بحث افزایش درآمد گفت: اینکه بودجه شورابیل در سال ۱۴۰۱ یک میلیارد بوده و ۶ برابر محقق شده، نشان از ظرفیت بالای این مجتمع گردشگری است اما این میزان ایده‌آل نیست و در این حوزه بایستی تلاش کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303626

مهمترین اخبار ایران و جهان: