نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 09:32

دستگیری ۳۲ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در سمنان

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش و ۳۲ نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح فتح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سمنان برابر تدابیر فرمانده انتظامی استان سمنان و در راستای پاسخ به درخواست‌های مردمی مبنی بر پاک‌سازی نقاط آلوده، برخورد با اراذل و اوباش، هنجارشکنان، سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر و ... اقدام به اجرای طرح فتح به مدت ۷۲ ساعت در این شهرستان کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۳۲ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در شهرستان سمنان، ادامه داد: همچنین از متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بیان کرد: از یک واحد صنفی، چهار هزار و ۸۲۸ نخ سیگار، هفت بسته توتون، ۴۰۹ بسته به همراه چهار کیلوگرم تنباکو، ۴۴ بسته مایع پات سیگار الکترونیک و ۳۳ دستگاه پاد سیگار الکترونیکی کشف شد.

عرب با بیان اینکه ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در طول مدت‌زمان اجرای طرح فتح توقیف شده است، اضافه کرد: یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در مدت ۷۲ ساعت اجرای طرح فتح، سه نفر از اراذل و اوباش، یک متهم متواری و ۶۴ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز دستگیر شدند و اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفت.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553770

مهمترین اخبار ایران و جهان: