نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 22:45

محور اصلی اردوی «نسل قاسم» روایت ایران قوی و فهم عمیق و دقیق نوجوانان از دین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: روایت ایران قوی و فهم دقیق و عمیق اندیشه دینی توسط نوجوانان 2 محور اصلی اردوی «نسل قاسم» است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی طاهری شامگاه امروز در جمع نوجوانان شرکت‌کننده در اردوی نسل قاسم با اشاره به عوامل تربیتی این قشر، گفت: مدرسه و منزل فقط محل تربیت نوجوانان نیست و انتخاب دوست بیشترین تاثیر را روی شخصیت آنان می‌گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نوجوانان باید سعی کنند به جای تاثیرپذیری از فضای مجازی، تاثیرگذار باشند و این فضا را به صحنه‌ مقاومت، حرکت و اقتدار نوجوان مومن ایرانی تبدیل کنند.

وی افزود: انتخاب مسکن در محله‌های مختلف در تاثیرپذیری فرزندانمان از محیط بسیار مهم است و باید تربیت به‌ گونه‌ای انجام شود که آینده کشور برای فرزند مهم باشد و به ایرانی بودن خود افتخار کند.

طاهری تصریح کرد: نوجوانان کشور باید علاوه بر اینکه خوب درس می‌خوانند، برای شرف، ادب و غرور ملی خود تلاش کنند تا کشور به قدرت برسد.

وی با اشاره به برنامه‌ روز اول اردوی نسل قاسم، عنوان کرد: نوجوانان شرکت‌کننده در این برنامه از ۱۰ کارخانه در استان یزد که نشان از پیشرفت کشور است بازدید می‌کنند و قدرت و عزت کشور را می‌بینند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برنامه روز دوم اردو را زیارت قبور شهدای کرمان و شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و گفت: روایت ایران قوی و فهم دقیق و عمیق اندیشه دینی توسط نوجوانان ۲ محور اصلی اردوی «نسل قاسم» است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603070

مهمترین اخبار ایران و جهان: