نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 15:19

اختصاص اعتبار ویژه در کیف پول شهروندی کادر درمان

شهردار تهران عنوان کرد: به زودی پرستاران می‌توانند از طریق حساب کیف پول شهروندی در مراکز وابسته به شهرداری تهران مانند فروشگاه های شهروند، اماکن ورزشی و ... از خدمات و تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

به گزارش فارس،برگزار شد.

 

علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۲ در آئین بزرگداشت روز پرستار (ویژه پرستاران شاغل در خانواده بزرگ شهرداری تهران) گفت: بنده هم به عنوان پزشک و هم به عنوان مجروح در دوران دفاع مقدس شاهد فداکاری پرستاران بوده ام.

زاکانی افزود: قاطبه پرستاران در کشور با فداکاری و جان نثاری عمل می کنند. برای جبران این فداکاری لازم است ما نیز منزلت پرستاران را حفظ کنیم، بر همین مبنا هم خدمت رسانی مان به آنها را باید توسعه دهیم و هم زمینه ارائه خدمات بهتر برای پرستاران فراهم کنیم در همین رابطه سال گذشته آقای باقری و مجموعه همکاران ما در معاونت سرمایه انسانی شهرداری تهران اقدامات خوبی را در جهت خدمت رسانی به پرستاران برنامه ریزی کردند که این اقدامات امسال نیز باید افزایش پیدا کند.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ایده های اصلی مدیریت شهری ارتقاء سطح خدمت رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف می باشد. یکی از حوزه های مهم مسأله خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان است به همین جهت از اهداف ما توسعه مجموعه های درمانی واوبسته به شرکت شهر سالم در تهران است.تا زمینه خدمت رسانی به شهروندان تهرانی تسهیل شود.پ

وی ادامه داد: ابتدای سال تحصیلی جدید برای حفظ منزلت و تکریم دانش آموزان و دانشجویان تا بازه زمانی مشخص دریافت خدمات آنان از حمل و نقل عمومی تهران رایگان شد، مشابه این اتفاق در نظر داریم برای اقشار مختلف هم خدماتی در نظر بگیریم. بر همین مبنا به زودی پرستاران محترم نیز میتوانند از طریق حساب کیف پول شهروندی در مراکز وابسته به شهرداری تهران مانند فروشگاه های شهروند، اماکن ورزشی و ... از خدمات و تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

شهردار تهران در پایان گفت: مانند سایر اقشار به دنبال حل مشکل مسکن پرستاران در پایتخت خواهیم بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578870

مهمترین اخبار ایران و جهان: