نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 20:26

فراجا به پشتوانه مردمی و شاهدان آسمانی سربلند است

رییس شورای تامین شهرستان قشم گفت: فراجا امروز به پشتوانه مردمی و شاهدان آسمانی‌اش سربلند بوده و چشم دوستداران نظام را روشن و دشمنان را سرافکنده کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمد محمدحسینی امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: جامعه خشنود لازمه حکمرانی است و این مهم جز به مدد امنیت به عنوان پیش درآمد و پایه توسعه، پیشرفت و رفاه ممکن نخواهد بود.

وی افزود: آنچه موجب قوام کشور و تقویت نظام حکمرانی می شود خشنودی مردم از حکمرانان، رضایت، همدلی، همداستانی و مشارکت جمعی در مناسبات ملی است که البته پیش شرط جلب مشارکت مردم تامین امنیت و نظم اجتماعی است که خاطر شهروندان را آسوده و آنان را دلگرم و امیدوار به نتیجه تلاش مسوولان و مشارکت خود می کند.  
فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان قشم تصریح کرد: رمز مانایی نظام جمهوری اسلامی نیز علیرغم دسیسه های دشمنان خارجی و منافقین کوردل، همین همدلی های ملی و تعهدی است که برای امنیت خاطر شهروندان قایل است.

محمدحسینی ادامه داد: شهادت شیر مردان بی ادعای عرصه نظم و امنیت همچون دژ مستحکم و خنثی کننده دسیسه دشمنان علیه شهروندان است و تقدیم 50 شهید از سوی فراجا در سالجاری مایه عزت و اقتدار به شمار می رود.

وی گفت: فراجا امروز به پشتوانه مردمی و شاهدان آسمانی و نیروهای صدیقی که در میانه کارزار و اوج بی انصافی ها قرار از کف ندادند سربلند می باشد و چشم دوستداران نظام را روشن و دشمنان را سرافکنده کرده است.

رییس شورای تامین شهرستان قشم عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی در این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و با تبریک هفته فراجا از مجموعه کارکنان این فرماندهی تقدیر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1534326

مهمترین اخبار ایران و جهان: