نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 10:06

چندین پروژه ورزشی هفته تربیت بدنی در کردستان افتتاح می‌شود

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح چندین پروژه ورزشی و ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی کم برخوردار در سطح شهر و روستاهای استان همزمان با هفته تربیت‌بندی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد خاکی صبح امروز در سومین جلسه هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در کردستان اظهار کرد: ۲۶ مهر لغایت دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نام‌گذاری شده و در طول این ایام برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش موثر ورزش در سلامت جامعه این هفته باید در تمام استان نمود داشته باشد و برنامه‌های تدوین شده هرچه باشکوه‌تر و با شرکت جمع زیادی از مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار شود.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان به اجرای ورزش صبحگاهی در سطح شهر در روز نخست از هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: به صدا درآوردن زنگ ورزش در سطح مدارس استان، برپایی نمایشگاه عزت و پیشرفت در زمینه تولیدات حوزه ورزش، دیدار با نماینده ولی فقیه و امامان جمعه و مسئولین استان، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از ورزشکاران ملی، قهرمانان کردستانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در این ایام برگزار می‌شود.

به گفته خاکی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی عمومی، ارسال تجهیزات ورزشی به مناطق روستایی و کم برخوردار استان در قالب اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان ادارات دولتی، رژه خودرویی، موتورسواران، دوچرخه سواران و اسکیت بازان در مرکز استان و شهرستان‌ها، دیدار با پیشکسوتان ورزشی و افتتاح چند پروژه ورزشی و تجلیل از خیرین ورزش‌یار و روسا و نواب هیات‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های مهم برای اجرا در این هفته در سطح استان است.

وی اذعان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری رسانه‌های گروهی، خبرگزاری‌ها، صدا و سیمای مرکز کردستان و جامعه زحمتکش رسانه‌ای استان برنامه‌های ویژه هفته تربیت بدنی و ورزش را در سراسر استان به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533470

مهمترین اخبار ایران و جهان: