نیوز سیتی!
18 مهر 1402 - 14:08

کاهش هزینه های غیر ضروری، مهم ترین اولویت‌ معاونت مالی شهرداری تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تمرکز مدیریت شهری بر انضباط مالی و بهبود فرآیندهای مالی در شهرداری تهران است،گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیر ضروری، مهم‌ترین اولویت‌های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

به گزارش فارس،لطف‌‌الله فروزنده با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت شهری گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان باید در دستور کار تمام بخش‌های مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت شهری در گرو کار تیمی و استفاده از خرد جمعی است افزود: در مجموعه بزرگ شهرداری کار سیستمی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ در عین حالیکه در راستای تسریع و بهبود هر چه بیشتر اهداف مدیریت شهری گام برداریم از قفل نمودن امور نیز بپرهیزیم، زیرا بزرگ‌ترین هدف ما کسب رضایت‌مدی شهروندان پایتخت است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت اداره کل امور مجامع و حسابرسی در بهینه سازی هزینه‌ها گفت: هم اکنون عملکرد امور مجامع و حسابرسی، بیانگر میزان تحقق و دستیابی مدیریت شهری به مأموریت‌ها، سیاست‌ها، تدابیر و رویکردهای شهردار تهران، است.

وی همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ابراهیم باقی،سیدمهدی هاشمی فیض آبادی به عنوان سرپرست اداره کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران منصوب شد.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1533826

مهمترین اخبار ایران و جهان: