نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 10:09

برهم زدن آسایش مردم خط قرمز پلیس است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: پلیس راهور در مسیر افرایش آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم برابر قانون رفتار می‌کند.

سرهنگ علی احمد شاوردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه برهم زدن آسایش مردم خط قرمز پلیس است گفت: پلیس راهور استان ایلام در مسیر ارتقاء و افزایش آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با مخلان نظم برابر قانون رفتار می کند.
 
وی افزود: برخورد با خودرو های پلاک مخدوش در سطح استان به صورت مستمر ادامه دارد و با توجه به اینکه مخدوش کردن و تردد خودروهای فاقد پلاک توسط رانندگان جرم محسوب می شود، پلیس راهور رفتار بدون اغماض با متخلفان را در دستور کار خود قرار داده است.
 
شاوردی ادامه داد: شناسایی، اعمال قانون و توقیف خودروهای فاقد پلاک و دارای تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و حتی اگر خودرو در لحظه توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و برابر قانون با متخلف برخورد می شود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: مخدوش کردن و دستکاری پلاک جرم است و پس از اعمال قانون توسط عوامل گشت راهنمایی و رانندگی، وسیله نقلیه متخلف توقیف و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی می شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم می توانند در صورت مشاهده چنین مواردی ضمن تماس با سامانه ۱۱۰ و یا ۱۲۰ پلیس راهور، آدرس محل و شماره نقلیه را اطلاع دهند تا برخورد قاطع پلیس با فرد متخلف صورت گیرد. 

‏پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1537470

مهمترین اخبار ایران و جهان: