نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 17:08

آیت‌الله فلاحتی در دیدار با سردار دامغانی: خدمت به مردم گیلان نصیب هر مسؤولی نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان خدمت به مردم گیلان را یک افتخار برای مسؤولان دانست و گفت: خدمت به این مردم نصیب هر مسؤولی نمی‌شود زیرا گیلان هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مصلای رشت با آیت‌الله رسول فلاحتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مردم گیلان با قبل خود پذیرای اسلام بودند

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با بیان اینکه این استان تاریخ بسیار غنی داشته و یکی از استان‌های پر افتخار در کشور است، اظهار کرد: گیلان سرآمد مبارزه با ظلم و ستم در طول تاریخ بوده و مردم این استان همواره اجازه ندادند ذره‌ای ظالمان بر آنان  حکومت کنند.

وی با اشاره به روحیه ولایتمداری و دینداری مردم گیلان، گفت: مردمان دیار میرزا کوچک‌خان جنگلی با قلب خود پذیرای دین مبین اسلام بوده  در برهه‌های حساس پای دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) ماندند که نمومه بارز آن قیام هشت دی مردم گیلان در سال ۸۸ بوده است.

فلاحتی خدمت به مردم گیلان را یک افتخار برای مسؤولان دانست و بیان کرد: خدمت به این مردم نصیب هر مسؤولی نمی‌شود زیرا گیلان هشت هزار شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و این امر نشان‌دهنده اوج ولایتمداری مردم این استان است که از هیچ تلاشی برای دفاع از انقلاب دریغ نمی‌کنند.

نماینده  ولی فقیه در گیلان با اشاره به گستردگی روابط بین‌المللی در گیلان و فرهنگ غنی دیار گیل و دیلم، افزود: مردم گیلان مردمی متدین و شیعه پرور هستند که با تمام روابط اقتصادی بین المللی خود دین داری و مردم مداری خود را از حفظ کردند.

درخواست از نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص رهنمودهای فکری به سپاه قدس

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه رفع دغدغه مردم یکی از اهداف سپاه در کشور است، اظهار کرد: ما با تمام توان خود پشتیبان انقلاب هستیم و برای رفع دغدغه‌های مردم و حل مشکلات از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی با درخواست از نماینده ولی فقیه در خصوص رهنمودهای فکری به سپاه قدس گیلان، گفت: از آیت‌الله فلاحتی درخواست دارم تا در برنامه ریزی‌ها و خط دهی‌های فکری سپاه قدس گیلان را یاری کنند و چون پدری دلسوز در این شرایط دشوار حامی سربازان نظام مقدس اسلامی باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت‌های خدادادی گیلان گفت: قطعاً ظرفیت نیروی انسانی یکی از مهمترین ظرفیت‌های این استان شهیدپرور است که در طی این سال‌ها مردم ولایتمدار گیلان این مهم را پیشتازانه اثبات کرده‌‌اند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535326

مهمترین اخبار ایران و جهان: