نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 10:10

دانشگاه پیام نور از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است

فرماندار خمیر گفت: خوشبختانه با تدبیر رئیس دانشگاه پیام نور استان هم‌اکنون این دانشگاه از جایگاه بالایی در استان و کشور برخوردار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر امروز در جمع رؤسای دانشگاه‌های پیام نور هرمزگان و مسئولان شهرستان خمیر با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بندرخمیر یکی از دانشگاه های فعال استان محسوب می‌شود و بدلیل شرایط تحصیلی و مزایای دانشگاه‌های پیام نور، علاوه بر ایجاد انگیزه در بین دانش‌آموزان و کارمندان شهرستان خمیر و سایر شهرستان‌های همجوار جهت ادامه تحصیل، باعث ارتقای سطح علمی و اجتماعی آنان شده است.

خواستار در ادامه دانشگاه پیام نور را افتخار علمی و آموزشی کشور برشمرد و افزود: خوشبختانه با تدبیر رئیس دانشگاه پیام نور هم‌اکنون این دانشگاه از جایگاه بالایی در استان و کشور برخوردار است.

وی مطرح کرد: این دانشگاه علاوه بر تولید دانش و تربیت نیروی متخصص، رسالت بسترسازی برای توسعه علمی و فرهنگی جامعه و ارائه راهکارهای علمی و عملی برای برون رفت از تنگناها و بحران‌ها و حرکت به سوی پیشرفت جامعه را برعهده دارد.

فرماندار بندرخمیر با بیان این که بندرخمیر به واسطه وجود کارخانه‌های سیمان و گچ و همچنین داشتن معادن در همجواری با این شهر، به عنوان شهر صنعتی محسوب می‌شود و باید از ظرفیت دانشگاه برای توسعه شهرستان استفاده کرد، خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم بسترهای لازم را جهت ورود دانشگاه به حل مشکلات اجتماعی و اشتغال فراهم کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: شهرستان بندرخمیر بدلیل موقعیت ویژه صنعتی و تولیدی آمادگی پذیرش در رشته‌های کارشناسی ارشد است و امیدواریم این مطالبه مهم در سال آینده تحقق یابد. 

دولت سیزدهم زمینه توسعه را فراهم کرده است

  منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز با بیان اینکه بندرخمیر را شهر خود می‌دانم، عنوان کرد: از لحاظ علمی در هر زمینه‌ای که باشد حمایتم را از شهر بندرخمیر دریغ نخواهم کرد و در تلاش هستیم دانشگاه پیام نور خمیر را حفظ و توسعه دهیم.

وی تاکید کرد: تمام‌قد در کنار دانشگاه پیام نور بندر خمیر ایستاده‌ایم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی در این محیط علمی رشد پیدا کنند. 

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه جوانان این خطه از جنوب مومن و متعهد هستند، خاطر نشان کرد: در دولت سیزدهم توسعه علمی، اجتماعی و فرهنگی فراوانی در شهرستان بندرخمیر رخ داده است.

به گزارش فارس،  دانشگاه پیام نور بندرخمیر از سال ۸۳ با یک رشته تحصیلی مدیریت بازرگانی فعالیت خود را آغاز کرد و  هم‌اکنون رشته‌های علوم تربیتی، جامعه شناسی، حقوق، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مترجمی زبان انگلیسی، ادبیات عرب، زیست شناسی و حسابداری از جمله رشته‌هایی هستند که در این دانشگاه تدریس می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593126

مهمترین اخبار ایران و جهان: