نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 18:23

لزوم نگاه ویژه مدیران به مسئله نماز در جامعه

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند کاهشی اقامه نماز در مدارس، گفت: نوع نگاه مدیران و افرادی که بودجه‌ریزی را در استان انجام می‌دهند باید به صورت خاص به گسترش فرهنگ نماز در جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالفضل احمدی بعدازظهر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی چهارمحال و بختیاری با توجه به اهمیت فرهنگ نماز در جامعه، گفت: اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار بگیرد، همه تلاش‌های سازنده مادی و معنوی راه خود را به سمت و سوی آرمان‌ها می‌گشاید و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی می‌رساند و اگر از اهمیت نماز غفلت شود، تلاش‌ها تاثیر لازم را در رسیدن به قله‌ای که اسلام ترسیم کرده نخواهد داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات به مسئله فرهنگ‌سازی در حوزه نماز، افزود: تلاش‌های مسؤولان در خصوص تخصیص اعتبارات به مسئله نماز باید به طور ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به روند کاهشی اقامه نماز در مدارس، افزود: نوع نگاه مدیران و افرادی که بودجه‌ریزی را در استان انجام می‌دهند باید به صورت خاص به گسترش فرهنگ نماز در جامعه باشد.

احمدی ادامه داد: در سفر اول ریاست جمهوری به استان۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگی تخصیص داده شد که تمام این مبلغ برای مسائل ساختمانی و عمرانی استفاده شد، در صورتی که لازم بود نصف این مبلغ برای حوزه نرم‌افزاری نماز تخصیص داده شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585426

مهمترین اخبار ایران و جهان: